مخالفت باشگاه راه آهن با جدایی دایی

مخالفت باشگاه راه آهن با جدایی دایی




 

 


مخالفت باشگاه راه آهن با جدایی دایی


تاریخ : یکشنبه ،
29 اردیبهشت 1392

باشگاه راه آهن با حضور علي دايي در پرسپوليس مخالفت کرد.


به نقل از سايت باشگاه راه آهن، در بيانيه اين باشگاه که به دنبال تصميم نهايي بابک زنجاني رييس هيات مديره باشگاه صادر شده، آمده است:« باشگاه سورينت هميشه براي باشگاه‌هاي پرطرفدار کشور به ويژه باشگاه پرسپوليس که خانه اصلي سرمربي سورينت محسوب مي‌شود، احترام خاصي قائل بوده و خواهد بود. همين قضيه در کنار توجه به احساسات ميليون‌ها هوادار اين باشگاه و همچنين حسن نيت آقاي دايي براي کمک به پرسپوليس سبب شد، مديران باشگاه در برابر اصرار مديران محترم باشگاه پرسپوليس، حاضر به مذاکره و شنيدن نظرات و درخواست‌هاي آنها شوند. در همين رابطه باشگاه سورينت با آغوش باز پذيراي مديران محترم باشگاه پرسپوليس بود و جلساتي نيز برگزار شد که هر دو طرف نظرات خود را در رابطه با حضور آقاي علي دايي در تيم فوتبال پرسپوليس مطرح کردند. باشگاه سورينت به خوبي از شرايط تيم پرطرفدار پرسپوليس آگاه است و آقاي دايي نيز هميشه دوست داشته آن چه که در توان دارد براي موفقيت پرسپوليس به کار گيرد اما مديران محترم باشگاه پرسپوليس بهتر از هر کس ديگري مي‌دانند که توافق همکاري و قرارداد آقاي دايي با باشگاه سورينت در روزهاي پايان فصل دوازدهم و اوايل فصل نقل ‌و ‌انتقالات امضا شده و تمام برنامه‌هاي باشگاه از جمله حفظ يا خداحافظي با بازيکنان قبلي، جذب بازيکنان جديد و اردوها و تمرينات طبق نظر آقاي دايي تنظيم شده و در همين رابطه بخشي از کارها نيز انجام شده است. باشگاه سورينت و آقاي دايي از هر نظر، احساسات هواداران باشگاه محبوب پرسپوليس را درک مي‌کنند اما در چنين شرايطي اصول حرفه‌اي ايجاب مي‌کند که برنامه‌ريزي و نگاه بلند مدت در اولويت قرار بگيرد و احساسات بر منطق غلبه نکند. از طرفي باشگاه ريشه‌دار و تاريخي پرسپوليس، پيشکسوتان زيادي دارد که بدون شک مي‌توانند در اين مقطع حساس، وظيفه هدايت تيم را به دوش بکشند و آن را از اين مرحله به خوبي عبور دهند. در نهايت ضمن احترام به احساسات و علائق هواداران و مديران محترم باشگاه پرسپوليس و با اميد به آن که آنها نيز شرايط خاص باشگاه سورينت را درک کرده و به اين تصميم احترام بگذراند. باشگاه سورينت با توجه به حضور آقاي علي دايي و بازيکنان و مربياني که سابقه حضور در پرسپوليس را دارند، به نوعي خانه دوم تمام علاقمندان به پرسپوليس محسوب مي‌شود و خود را در هر حال همراه آنها مي‌بيند. آرزو داريم اين احساس به صورت متقابل در قلب هواداران پرسپوليس و دوستداران آقاي دايي که اسطوره فوتبال کشور هستند نيز وجود داشته باشد و آنها نيز در آينده، کنار ما و ايشان باشند.

در پايان ذکر اين نکته ضروري است که در جريان مذاکرات مديران دو باشگاه، بحث‌هايي درباره خصوصي سازي و تجاري‌سازي فوتبال و باشگاههاي ايران مطرح شد و توافقات خوبي نيز به دست آمد که در آينده نزديک منجر به همکاري‌هاي تنگاتنگ دو باشگاه سورينت و پرسپوليس در زمينه‌هاي فوق خواهد شد. سورينت خود را از باشگاه پرسپوليس و هواداران عزيز اين تيم جدا نمي‌داند و ضمن آرزوي توفيق براي اين تيم در فصل آينده، اميدوار است که هر چه زودتر همکاريهاي اقتصادي و تجاري سورينت و پرسپوليس، وارد فاز اجرايي شود.»



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل